مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-02اجتماعي

پرنده نگری یکی از چشم اندازهای گردشگری تالاب امیرکلایه است


بخشدار رودبنه پرنده نگری را یکی از چشم اندازهای گردشگری تالاب امیرکلایه دانست و یادآور شد: باید حفاظت از تالاب را به فرهنگ تبدیل کنیم.

- ایسنا/گیلان بخشدار رودبنه پرنده نگری را یکی از چشم اندازهای گردشگری تالاب امیرکلایه دانست و یادآور شد: باید حفاظت از تالاب را به فرهنگ تبدیل کنیم.

سیدمحمد علوی امروز(سیزدهم بهمن ماه) در همایش روز جهانی تالاب ها که در پناهگاه حیات وحش تالاب امیرکلایه برگزار شد، محیط زیست را میراث طبیعی برای نسل های آینده دانست و عنوان کرد: تالاب امیرکلایه یکی از تالاب های مهم بین المللی بوده و معیشت مردم منطقه با این تالاب عجین شده است.

وی کشاورزی و صیادی را از جمله معیشت های وابسته به تالاب دانست و افزود: در راستای مدیریت جامع زیست بومی و اکولوژیک تالاب امیرکلایه که با همکاری پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی در حال اجراست، به دنبال برقراری تعامل بین جوامع محلی و سازمان حفاظت محیط زیست هستیم.

بخشدار رودبنه با بیان اینکه مدیریت جامع زیست بومی تالاب امیرکلایه نباید زندگی و معیشت جوامع محلی را تحت الشعاع قرار دهد، گفت: هشت روستا در حوزه شهرستان لاهیجان بهره بردار تالاب امیرکلایه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرنده نگری یکی از چشم اندازهای گردشگری تالاب امیرکلایه است

پرنده نگری یکی از چشم اندازهای گردشگری تالاب امیرکلایه است